Naujienos

Edukacinis žygis į Mosėdžio akmenų muziejaus parką

Rugsėjo 17 rytą Skuodo vaikų lopšelio-darželio autobusas pajudėjo Mosėdžio link, veždamas „Drugelių“ grupės vaikučius. Kelionė autobusu vaikams jau buvo nuotykis, o kai pasiekėme Mosėdžio akmenų parko prieigas, visi nustebo pamatę gausybę akmenų. Pasitiko mus muziejaus direktorė Gintarė Sakalauskienė ir pakvietė akmeniniu taku į kelionę po Akmenų karalystę. Vaikai gavo po karalystės žemėlapį ir mūsų žygis prasidėjo. Kelias vedė pro akmenis Milžinus (didesni už auklėtoją- vaikų pastebėjimas), vingiavo pro akmeninę Knygą, koloninį Ąžuolą ir sustojo prie Dinozauro Kiaušinio. Fantazavome, kas galėtų iš tokio kiaušinio išsiristi. Pasvajoję keliavome toliau ir tujų giraitėje ieškojome Vilko ir Kiškių namų. Namus radome, o šeimininkų ne. Jų beieškodami net sukaitome ir prisėdome pailsėti tarp akmeninių Kupranugario kuprų. Sukaupę jėgas įveikėme Saulės labirintą  ir atsidūrėme prie žaidimų aikštelės, kur mūsų laukė autobusas. Žygio metu susipažinome su karalystėje augančiais medžiais, prisirinkome graikinių riešutų, „barzdotų‘ kerpių, nematytų lapų. Smagu buvo, bet visko nespėjome aplankyti, tad nusprendėme grįžti pavasarį. Labai dėkojame Mosėdžio akmenų muziejaus direktorei Gintarei Sakalauskienei už tokią įdomią edukacinę kelionę.

Alma Grigutienė mokytoja(auklėtoja) dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą