Naujienos

Mokymasis – šiuolaikinio mokytojo kasdienybė

„Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašas“ yra dokumentas, kuriuo vadovaujasi ikimokyklinio ugdymo mokytojas modeliuodamas vaikų ugdymosi turinį.
Siekdamas kokybiško visuminio ugdymo, mokytojas nuolat mokosi. Mokymosi formų yra įvairių, o viena iš jų – „kolega kolegai“ arba „mokytojas mokytojui“.
Vasario – kovo mėnesiais Skuodo rajono ikimokyklinio ugdymo pedagogės ir švietimo pagalbos specialistai dalyvavo praktiniuose mokymuose „Pasiruošimas skaitmeninio ugdymo turinio kūrimui įvairiomis programomis“.
Ikimokyklinio ugdymo mokytojų IKT valdymo gebėjimai tobulėja ir mokytojai domisi galimybėmis patiems kurtis autorines skaitmenines ugdymo(si) priemones, kurios tikslingai atlieptų jų ugdytinių poreikius, galias, patirtis, gebėjimus.
Praktikuojant mokytojams kyla daugybė klausimų – kaip apdoroti vaizdinę medžiagą skaitmeninių priemonių kūrimui? Kokie vaizdinės medžiagos techniniai parametrai yra tinkamiausi? Kaip konvertuoti tinkamą vaizdinės medžiagos formatą? Kokius įrankius pasirinkti? Kokiose platformose modeliuoti ugdymo turinį?
Mokymų  metu mokytojai įgijo ne tik teorinių žinių, bet ir praktikavosi kurdami skaitmenines užduotis savo ugdytiniams, mokėsi dirbti naujomis programomis, išbandė naują ugdymo turinio skaitmeninimo platformą.
Rezultatai puikūs. Sukurtas skaitmeninių užduočių katalogas „Mokausi su EDFORM“, kuriame 34 autoriai pateikė 92 skaitmenines ugdymo užduotis, kurios suskirstytos į 14 temų.
Smagu, kad mokytojai dalijasi savo autoriniais darbais. Taip turtinamas skaitmeninis ugdymo turinio bagažas, kuris motyvuoja mažuosius inovatyviai, interaktyviai mokytis naujų dalykų, tvirtinti jau turimas žinias ir gebėjimus.

 

Mokytoja ekspertė Jovita Liaučienė