Lopšelio-darželio pedagogų taryba – tai nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos institucija, pedagogų profesiniams bei bendriems klausimams spręsti.
Ją sudaro: lopšelio-darželio vadovai; dirbantys pedagogai; sveikatos ir maitinimo organizavimo specialistai; kiti ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai.
Lopšelio-darželio tarybos funkcijos: svarsto praktinius valstybės ir regiono švietimo politikos klausimus; svarsto lopšelio-darželio veiklos programą, analizuoja ugdymo planų pasirinkimo ir realizavimo, vaikų brandumo mokyklai klausimus, individualias specialiųjų poreikių vaikų ugdymo programas; ugdymo turinį ir metodus derina prie lopšelio-darželio keliamų uždavinių ir bendruomenės poreikių; skatina inovacijų paiešką ir patirties sklaidą; kartu su sveikatos ir maitinimo organizavimo specialistais, specialiojo ugdymo komisijos nariais ir kitais savivaldos institucijų darbuotojais aptaria vaikų sveikatos, saugos darbe, ugdymosi, poilsio ir mitybos klausimus; atlieka tiriamąją-analitinę veiklą; sprendžia auklėtojų ir pagalbos vaikui specialistų profesinius ir bendrus ugdymo klausimus; svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir lopšelio-darželio direktoriaus teikiamais klausimais.
Lopšelio-darželio taryba – tai aukščiausia lopšelio-darželio savivaldos institucija, telkianti tėvų (globėjų, rūpintojų), pedagogų ir kitų bendruomenės narių atstovus svarbiausiems veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.
Ją sudaro: Eglė Daržinskienė, tėvų atstovas; Valda Vaškienė, tėvų atstovė; Tomas Kinčius, direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams; Vilma Kontrimienė, mokytoja (auklėtoja) metodininkė, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą ; Jolanta Viskantienė, vyresnioji mokytoja (auklėtoja), dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.
Lopšelio-darželio tarybos funkcijos: teikia siūlymus dėl strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių; aprobuoja strateginį planą, metinę veiklos programą, darbo tvarkos taisykles, kitus lopšelio- darželio veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus direktoriaus; svarsto lopšelio-darželio ir kitų fondų lėšų naudojimo klausimus; išklauso lopšelio-darželio metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų dėl jos tobulinimo; teikia siūlymų dėl materialinės bazės turtinimo; vertina lopšelio-darželio vadovų vadybinę veiklą, pareiškia nuomonę dėl leidimo jiems atestuotis; teikia siūlymų dėl darbo tobulinimo, saugių vaikų ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius; svarsto kitus direktoriaus teikiamus klausimus.